Co dělat, pokud je zboží poškozené nebo vadné?
Ajé, něco není v pořádku? To nás mrzí, ale všechno se dá napravit – Reklamované kousky spolu s kopií daňového dokladu a reklamačním formulářem přineste na Výdejnu nebo pošlete zpět přes zásilkovnu :
REKLAMAČNÍ PROTOKOL KE STAŽENÍ ZDE
Vrácení přes Zásilkovnu
- Zboží, které chcete vrátit, zabalíte jako balík.
- Vyberete si nejbližší Zásilkovnu s podacím místem na www.zasilkovna.cz/pobocky.
- Na přepážce řeknete kód „94721841“.
- Předáte balíček a dostanete potvrzení o jeho přijetí.
- Nic neplatíte.
- Za pár dní vám přijde mail, že balíček v pořádku dorazil do našeho skladu.
Reklamaci vyřídíme do 30 dnů, v případě odstranitelné vady ho můžeme opravit. Zašlete nám ho prosím čisté a vyprané, jinak nemusí být vyreklamováno.
Abychom mohli Vaši žádost zpracovat co nejdříve, uveďte prosím podrobný popis závady.
Záznamy nebyly nalezeny...